El nou Heliport Nacional d'Andorra s'ha inaugurat aquest dilluns en un acte institucional encapçalat pel cap de Govern, Xavier Espot, que ha destacat la importància estratègica d'una infraestructura que considera "llargament reivindicada" i que ha de contribuir a reforçar la connectivitat, la seguretat i la capacitat de resposta del país davant situacions d'emergència.
El cap de Govern, Xavier Espot, esmenta que l'heliport també servirà per generar activitat econòmica.
El cap de Govern, Xavier Espot, explica que ha estat un equipament reivindicat en el temps.
El secretari d'estat de Mobilitat, David Forné, confia que l'heliport serà pol d'atracció econòmica.