Dimarts 23 de juny de 2026
|
21:35 H
Neix el projecte 'Gols per la Vida' per fomentar hàbits saludables entre l’alumnat

El ministeri de Relacions Institucionals, Educació i Universitats posa en marxa el projecte ‘Gols per la Vida’, impulsat per l’Associació Andorrana contra el Càncer (Assandca) i l’Associació de Diabètics d’Andorra (ADBA), amb la col·laboració del Servei Andorrà d'Atenció Sanitària (SAAS) i de la Federació Andorrana de Futbol. La iniciativa combina esport i educació nutricional amb l’objectiu de promoure hàbits de vida saludables entre els joves i prevenir malalties cròniques des de l’adolescència. L’acció s’emmarca en les línies estratègiques del 'Mou-te per la teva salut', que promou el ministeri de Salut per impulsar estils de vida actius i saludables entre la població.


23.06.2026, 16.33 h
Societat, Salut, Educació
Nacional
Redacció

Foto: Govern d'Andorra

Un moment del campionat interescolar de futbol.