Dijous 25 de juny de 2026
|
21:45 H
AM.- Govern i FEDA llancen la nova versió de l'aplicació Mou-te amb informació dels busos en temps real

El Govern i Forces Elèctriques d'Andorra (FEDA) posaran en marxa aquest divendres la nova aplicació Mou-te Next Generation, una evolució de l'actual eina de mobilitat que incorpora noves funcionalitats per facilitar els desplaçaments dels usuaris i millorar l'experiència del transport públic al país.


25.06.2026, 17.18 h
Tecnologia
Nacional
Roger Saladrigues

El gerent de FEDA Solucions, Ivan Mora, amb el secretari d'Estat de Transició Energètica, Transports i Mobilitat, David Forné, presentant la nova aplicació.

 

 

El gerent de FEDA Solucions, Ivan Mora, amb el secretari d'Estat de Transició Energètica, Transports i Mobilitat, David Forné, presentant la nova aplicació.

 


El secretari d'Estat de Transició Energètica, Transports i Mobilitat, David Forné, explica quins canvis presenta la nova aplicació.

El secretari d'Estat de Transició Energètica, Transports i Mobilitat, David Forné, explica que l'aplicació del Taxi no va ser gens fàcil crear-la però han quedat satisfets perquè han unificat el sector del taxi.

El director de FEDA Solucions, Ivan Mora, explica que l'aplicació rep moltes visites.

El director de FEDA Solucions, Ivan Mora, explica algunes de les novetats de la nova aplicació.