La quarta edició del Motand ha arrencat aquest divendres a la tarda amb les màximes expectatives. Les xifres que mou la cita, amb vint activitats, 31 col·laboradors i la participació que s'espera tant a la Rider (amb més de 250 inscrits) com a la Roadtrip mostren,segons ha destacat el cònsol major d'Andorra la Vella, Sergi González, que "és un èxit", que "el teixit empresarial i comercial d'aquesta zona vinculada a la moto funciona, s'implica i el comú molt content". L'esdeveniment ha experimentat aquest any un canvi d'ubicació, concentrant tot el que té a veure amb la part comercial a l'avinguda Santa Coloma i no a Can Rodes, un canvi que el cònsol major considera que ha de servir per fer la cita encara més atractiva.
El còpnsol major d'Andorra la Vella, Sergi González, demana més implicació d'Andorra Turisme en la promoció de la cita.
El còpnsol major d'Andorra la Vella, Sergi González, valora l'impacte que pot tenir la cita per atreure turistes francesos, que era un dels objectius.