La Massana va tornar a omplir-se de foc, dansa i tradició amb una multitudinària celebració de la Revetlla de Sant Joan, amb les bruixes i les falles com a protagonistes. Centenars de persones van participar a la festa, que combina patrimoni immaterial, arts escèniques, tradició i danses populars.
El Complex Esportiu i Sociocultural d'Encamp i el Centre Esportiu del Pas de la Casa han donat el tret de sortida a l'estiu amb la nova programació de les activitats dirigides a l'aire lliure. L'objectiu de la iniciativa és promoure els hàbits saludables, facilitar la pràctica esportiva durant els mesos de juny, juliol, agost i setembre, i apropar l'activitat física a la ciutadania.
Les falles ja poden rodar arreu del país. Les set parròquies han recollit aquesta tarda la Flama del Canigó a Andorra la Vella, procedent d'Ordino, i tot ja està a punt perquè els fallaires facin giravoltar el foc durant aquesta nit de Sant Joan.